perjantai 10. kesäkuuta 2016

Todellisen ihmeen äärellä

Nyt sitä kyllä ollaan taas yhden ihmeen äärellä, nimittäin on tämä blogin tekeminen hankalaa puuhaa. Yhtäkkiä vierähtää tunti jos toinenkin, kun tällänen peukalo keskellä kämmentä -ihminen bloggerin kanssa alkaa luoda sivuja. :D 
Israelissa ollessani tein matkablogin, joka on edelleen luettavissa, mutta jotenkin vuodessa on taidot ruostuneet ja oon ihan ymmälläni, ku en ymmärrä ollenkaan tän käyttöä vaikka oon koittanut ohjeitakin lukea! 
Noh, lähdetään kuitenkin liikkeelle ja katotaan mitä tulee, vai tuleeko ;)

Olen siis 22-vuotias rempseä, iloinen ja ihmeen - eli elämän äärellä ihmettelevä nuori nainen!
Mielestäni jokainen päivä on ihme ja myöskin täynnä ihmeitä. 
Onhan maailmakin yks ihme ja jokainen meistä myös. Onhan tässä siis ihmeteltävää, hyvänen aika!

(Kuvan otti mun ystävä, Eetu Nyrhinen) 

Mä rakastan kodin sisustamista, eli tää blogi on lifestyle blogi,
 höystettynä sisustusjutuilla ja kaikella mitä mä vaan keksinkään :)

Tervetuloa lukemaan mun elämänmakuista blogiani <3 

<3 Jessica



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti